Detailní popis tratě 42,2 Km

Jako pomyslný začátek označíme bránu U pivovaru v Poličce. Poté se dáme cestou směrem k zahrádkářské kolonii a za potokem u "bobkárny" první odbočkou do louky poběžíme k mostku přes potok dále po zelené turistické značce loukou kolem čističky až do Kamence, kde se dáme vpravo 📷. Po cca 50 metrech doběhnete k silnici 📷. Oproti zastávce přeběhneme do přilehlé odbočky 📷 a pokračujeme stále rovně 📷 luční cestou na kopeček 📷, kde se dáme vlevo 📷 na červenou turistickou značku a běžíme po ní stále rovně až do Oldříše. V Oldříši přeběhneme silnici a dále po cestě do kopečka kolem kravína (stále po červené) až na Lucký vrch. Z Luckého vrchu cestou k zastávce Pod Luckým Vrchem a tam přeběhneme šikmo cestou kolem kravína až na křižovatku do Telecího přes kterou proběhneme rovně a vyběhneme malým esíčkem na polní cestu a nad telecím běžíme až nad zemědělské družstvo, kde zahneme vpravo do kopce po zelené  značce  přes Maděru, pod kterou se uhýbá na křižovatce vlevo a na další vpravo stále po zelené přes Mrhov, Krásné a Zalesí až  na Buchtův kopec. Na Buchtově kopci za plotem radaru  vpravo dolů lesem do Sněžného ke hřbitovů. Na silnici se dejte vlevo a po 300 m vpravo 📷 do polní cesty. Pořád po ní pokračujte dolů a po cca 700 m vlevo po zelené značce okolo Líšenského dvora 📷, 📷, 📷 až pod Bohdalec. Tady se po modré značce spustíte dolů 📷, 📷 a posléze nahoru 📷, 📷, 📷 přes sklání hrad Štarkov, Javorek 📷, 📷, okolo lesního baru 📷 (Pod Lomínkou) přes Doly 📷, 📷 na Prosíčku a z kopce (pozor - pod dřevěným plotem vede modrá vlevo) 📷 stále po modré až do Jimramova 📷. Prokličkujete Jimramov a za  mostem na Poličku se dáte po silnici na Sedliště. Na konci sídlišť těsně před cedulí vpravo 📷,  stále po modré 📷, 📷, 📷, 📷, 📷 přes Korouhev na Jelínek 📷 a alejí Liboháje až k pivovaru.